April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تراکتور و تراکتورهای دوچرخ و دروگر یکی از مهم ترین وسایل و ماشین آلات کشاورزی محسوب می شود. این دستگاه ها که به صورت چند منظوره استفاده می شوند بسیاری از کشاورزان در پی ثبت نام و خرید اقساطی آن به صورت مستقیم هستند. خرید تراکتور دوچرخ و دروگر به صورت مستقیم از مجموعه معتبری همانند راشاماشین هم از نظر قیمتی  نسبت به بازار آزاد مزیت دارد و هم کشاورز می تواند با خیال آسوده از آن استفاده کند زیرا در صورت وجود هرگونه ایراد می تواند از خدمات گارانتی جهت  رفع مشکل بهره ببرد.

خرید قسطی تراکتور دوچرخ و دروگر

وام خرید تراکتور دوچرخ و دروگر 

 با توجه با تقاضای بالای تراکتور دوچرخ در کشور ، متقاضیان جهت خرید این ماشین آلات باید در سامانه اعلام شده توسط راشاماشین ثبت نام کرده و مراحل خرید اقساطی را طی کنند. شرایط ثبت نام و خرید اقساطی تراکتور دوچرخ به طور کامل در راشاماشین توضیح داده شده و متقاضیان می توانند به وب سایت راشاماشین مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.

خرید قسطی تراکتور دوچرخ ایتالیایی

اگر شما هم قصد خرید تراکتور دوچرخ اقساطی ( بدون ضامن + بدون مراجعه حضوری به تهران ) را دارید با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد روش ثبت نام اقساطی از راشاماشین زیر مجموعه جهاد کشاورزی به دست آورید. 

تراکتور دوچرخ ماشینی همه کاره در باغات و زمین های کشاورزی

با توجه به کوچک شدن زمین های کشاورزی و بالا رفتن قیمت تراکتورهای زراعی و 4 چرخ ، تراکتورهای دوچرخ انتخاب بسیار خوبی برای باغات و زمین های کشاورزی می باشند. این دستگاه ها همانند تراکتورهای دوچرخ قابلیت نصب انواع ادوات کشاورزی از قبل گاوآهن ، نهرکن و شیار باز کن ، روتیواتور و علف چین و دروگر و گندم چین را دارند.

فروش اقساطی تراکتور دوچرخ دارای سهمیه سوخت

فروش اقساطی تراکتور دوچرخ | دارای سهمیه سوخت + شرایط اقساط سال 1402 و 1403 

خرید اقساطی از راشاماشین بسیار ساده بوده و می توان به سادگی از سراسر ایران اقدام به خرید اقساطی انواع تراکتورهای دوچرخ بنزینی و گازوئیلی کرد. شرایط خرید اقساطی تراکتور دوچرخ   از راشاماشین :

  • داشتن دسته چک صیادی ( چک های ثبتی جدید )
  • داشتن معدل حساب 6 ماهه

توجه : برای گرفتن معدل حساب 6 ماهه کافیست به بانک خود مراجعه کرده و " یک برگ معدل حساب 6 ماهه " توجه کنید که گردش حساب نه و معدل حساب یک برگ می باشد.

ثبت نام خرید قسطی تراکتور دوچرخ

خرید اقساطی دروگر و علف چین | تسهیلات کشاورزی از گروه راشاماشین

دروگر یکی از اصلی ترین ماشین آلات مورد نیاز برای علف چینی و برداشت محصولات کشاورزی می باشد. مجموعه راشاماشین طیف کاملی از انواع دروگر های دوچرخ و سه چرخ و گندم چین را درون سایت خود موجود دارد و شرایط خرید قسطی این محصولات کشاورزی را برای مشتریان فراهم آورده است.

از ویژگی های دروگر و علف چین های قابل عرضه در راشاماشین می توان به :

  • قابلیت درو انواع محصولات و گیاهان ساقه ای
  • قابلیت نصب انواع ادوات کشاورزی از قبیل شخم زن و علف زن
  • عرضه شده در مدل های بنزینی و گازوئیلی
  • عرضه شده در قدرت های 7 تا 12 اسب بخار

 خرید قسطی دروگر دوچرخ از راشاماشین

مجموعه راشاماشین به منظور راحتی حال کشاورزان محاسبه گر اقساط را بر روی سایت خود درج کرده و متقاضیان تسهیلات کشاورزی می توانند با مراجعه به وب سایت از منو روی کلمه "خرید اقساطی" کلیک کرده و ، اقساط خود را محاسبه و تاریخ سررسید اقساط را مشاهده کنند.

لازم به ذکر است که برای دریافت تسهیلات کشاورزی راشاماشین نیازی به ضامن نبوده و به سادگی فقط با دو برگ یا چهار برگ چک می توانند تسهیلات کشاورزی راشاماشین را دریافت کنند.

برای ارتباط با راشاماشین می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

دفتر فروش : 02186073956 | 02186073850

بخش فروش و ثبت نام اقساط : 09369863242

ایمیل: trading.rsa.co@gmail.com

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: